Gutten Morgen :P

Ja, vaken nu., eller ja vaknade faktiskt halv 10.
Sophie ringde och väckte mig.
Så ska följa med dem och bada o sådant vid halvmånen.
Ska sitta i skuggan givetvis så det blir perfekt :)

När jag satt mig upp i sängen känner jag att jag
får näsblod igen. Jobbiiiiiigt ! Så fick springa in på toa
med handen för näsan, givetvis sippra det ut lite så har gått
här och torkat precis :P

När jag sen fått bukt med näsblodet, ja satt in en bommulsbit
så går jag förbi spegeln, ser min mage. och får halvt panik /
glädjerus. Som jag skrev igår kan man ha början till den blåaktiga rand
från naveln och neråt. Och vad har inte Cecilia upptäckt mitt i allt vimmel
med näsblod och ringande telefoner. Jo. Just den randen, om än
mycket svagt. men den finns där :P

Brukar man inte säga att det är en pojke då?
Vet att det bara är sägen men man kan ju spekulera :P
Får väl se på rul den 29 :)

Nåja, ville bara skriva av mig det, kände jag måste ringa någon
i all min glädje, men så kom jag på, jag har ingen att ringa.
Så jag ringde Sophie haha :P Hon bara jaha ? :P

Jaja :D
Ska iväg och äta på seglarpaviljongen vid 6 med pappa,
dan och dans pappa :D Mys. Skriver kanske mer sen.
Tooooodels !

Kommentarer
Postat av: sara

Kul kul , hoppas den växer så den knakar där inne nu.

2009-07-03 @ 11:34:52
URL: http://saramarialouise.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag hade den randen med nellie också så man kan aldrig vara helt säker

2009-07-03 @ 13:00:21
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nej skrev ju det var en sägen men roligt att spekulera :) Ja det tror jag nog :D

2009-07-03 @ 14:59:08
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/
Postat av: therese

hehe ja den randen har jag haft med båda. ul har jag aldrig litat på heller förutom med danny för där såg man verkligen hela hans paket. men enligt ul med elly var hon en påg hahaha:)kram

2009-07-07 @ 20:52:06
URL: http://ellydanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du det där med randen och pojke kan kanske stämma! JAg har aldrig haft någon! Hihi! Men bara fått flickor ju! Minns faktiskt inte om Jessica hade med Nilo, men med Nellie vet jag att hon inte hade någon rand!

2009-07-12 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0