Hot hot hot !

Ja det kan man verkligen säga, varmt som attan.
Det jobbigaste är att det är så kvavt. Känns som det inte
finns något syre i luften, lite regn hade inte skadat :)
Man ska väl inte klaga men ja, vaaarmt!!

Annars ?

Varit nere i stan med Fii idag, satte oss på Madde's och
snacka lite sen inom på wittings.
Efter det handla jag cigg och sen skulle Fii till sin pappa och
jag gick till mammas koloni.
Dan kom dit och vi satt där till halv 9 ungefär.
Soft som fan när solen börjat gå ner. Lite svalare och mycket skönare.
Har haft många roliga disskusioner idag om både det ena och det andra.
Haha men ja vi har nog kommit fram till någon bra lösning.
Ja vi får väl se framöver vad vi mer kommer fram till :) Wohoo..

I morgon ska jag, Fii och Adis åka till fortuna, sola lite och slappa bara.
Kanske ett och annat dopp blir väl också lämpligt.

Antar att det kommer vara lika kvavt och varmt i morgon..

En annan irriterande sak jag måste skriva är att jag får näsblod stup i kvarten,
inga små mängder heller utan det bokstavligt sprutar ut.
Fick innan i förmiddags när jag duschade ?! Utan anledning!
Och sen när jag kommit hem så nös jag, och då börja det igen.
Jaja, lägger väl sig. Fått det nu tre dagar i rad, och två gånger idag.
Hahah , ja . Var tvungen att skriva det :D

Nej nu ska jag kolla lite tv och äta nektarin, smaaask!
I morn blir det bad och sen mys med snutt. Love love love!
By the way, gått 14 fulla veckor i morgon, skriver lite om vad som händer
med bebis och mig då :) Sov gott !
Tuudels!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0