Läääängtar !!

Längtar så fruktansvärt till i morgon,
ska på ul kl, 9. Ska bli så roligt att se bebis.
Kan knappt vänta :)

Hoppas vi kan se kön också,
hade varit skojjigt :D

Dan fottade min mage när vi kom hem,
så har fixat med dom nu, kommer bilder nedan.

Har ätit nyss, gott. Är mätt och belåten nu.
Ska sitta vid datorn en liten stund till sen gå ut till
snutte som tittar på film i vardagsrummet.

Har känt bebis nu, är 150%.
Känt lite igår och nu har jag känt det flera gånger idag.
Är helt övertygad om att det är plutten där inne :)
Så jävla härlig känsla alltså..

Efter ul i morgon ska vi gå till mammas koloni och
snacka lite :) Lova mamma att ta en bild till henne också.
Så ska göra det :)

Nej nu rundar jag av, skriver mer i morgon när jag varit
på mvc och i mammas koloni. Trevlig kväll, tuuudels!


Framifrån :)


Sidan :)

Kommentarer
Postat av: malin / TvillingMamma

Oj vaaad stoor..^^...lycka till imorron:D

2009-07-28 @ 20:42:03
URL: http://saramalintherese.webblogg.se/
Postat av: Wioletta

aja nu kommer du inte undan med att du ska ha bebis hehe..

2009-07-29 @ 11:18:18
URL: http://wioletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0