Måndag kväll :)

Klockan är strax tio, har inte hänt så värst mycket idag.
Bara varit hemma och tagit det lugnt.
Diskat och plockat undan lite smått..

Dan kom vid halv 5 något, och pappa har gjort Janssons frestelse.
Så jävla gott :) Så vi är mätta och belåtna nu :)

Delade precis på en halv babyvattenmelon, så gott :)
Smask smask.

Annars?

Ska på kalas i morgon hos min kusin, dom kommer väl märka
då att jag är gravid, magen börjar bli rejält putig nu och det går
inte att dölja så bra. Så får väl se hur det går, vad man får för reaktion osv.
Nåja, blir det något otrevligt sagt så går vi, mamma sa det :)

Har inte mkt mer att skriva just nu..
Slänger in en bild på magen som jag tog idag :)
Dan säger att den jag tog idag ser man
att magen är mer "uppblåst" än dem andra hahah. Han är så söt :)

Trevlig kväll! Tooooodels!


Magen idag :)
Magen v. 17 (16+4)

Kommentarer
Postat av: Jennica

Nä blir nog lite svårt att dölja att du e gravid, börjar ju bli en riktigt bebismage.

2009-07-21 @ 19:41:39
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Sara (Emil och Fridas mamma)

Heheh det blir svårt att dölja, jag kunde inte ens dölja min magen när jag var i vecka 7, Men nu vill man typ bara visa upp den elelr vad jag ska säga, är ju ändå i vecka 23 på torsdag :) Tiden gå får snabbt, jag hinner inte med riktigt.. Ta hand om dig/er! Kram

2009-07-22 @ 10:15:27
URL: http://emilofrida.blogg.se/
Postat av: Jennica

Eller nervös e jag kanske inte, vet inte riktigt.

Ska bli kul & se om jag får ett nytt datum men tror faktiskt det stämmer ganska bra det jag redan fått.

Ska oxå bli lite spännande & se om hon kan se om det blir en lillasyster eller en lillebror.

2009-07-22 @ 21:32:50
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Kitty

Men han kom hem sen och då fick vi sticka iväg en gång till för på akuten fick han bara ett plåster.. därför vi icke kunde träffas jö..:(

2009-07-23 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0