Måndag :)

Ja veckorna går snabbt nu tycker jag, hinner knappt med.
På torsdag är det 4 veckor kvar sen har jag gått halva tiden :O
Blir mörkrädd, nej det går alldeles för fort för mig :)

Annars, har varit nere på karnevalen en dag,
roligt faktiskt, hade velat gå ner sista dagen också men
det blev ju som det blidde..
Får gå nästa år med min lille bebis :D

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och klä på mig.
Sen tralla iväg till mammas koloni och sitta där och fördriva tiden.
Skönt faktiskt. Himlans fin är den och så skönt att ha någonstans att
gå och bara vara..

Sen idag vet jag inte vad som händer faktiskt.
Får väl se vad tiden utvisar :)

Kommer inte på något mer nu att skriva.
men jag skriver kanske mer sedan annars får jag klämma in
ett inlägg i morgon också :)

Tuudels på er, ha en trevlig dag i de fina vädert :)

Kommentarer
Postat av: Catarina

Jo, för mig är det första.

Men han har tre pojkar sedan tidigare.

2009-07-13 @ 15:04:05
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Jennica

Ja det går fort iallafall framtill dom sista veckorna då går det så segt att man tror man ska vara gravid för alltid, tyckte jag då iallafall.

2009-07-13 @ 21:06:25
URL: http://jennicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0