Mitt ♥ i magen!

Tuudels!

Sitter hemma hos Sara för tillfället,
har precis kollat på karnevalståget på tv.
Inte så underhållande men bättre än inget :)

Ikväll blir det till att ta det lugnt, som alla andra kvällar ungefär.
Ska nog inte stanna här så länge.

I morgon ska jag till farmors koloni,
bjuden på middag och sånt gott.

I morgon är det också dags för mig att byta vecka,
bytar numera på lördagar, känns lite ovant men man
vänjer sig nog efter ett tag.
Så skriver lite i morgon om bebis och så :)

På tal om bebis så har jag känt min lille påg mestadels
av kvällen. Bara när jag sitter ner men gud sillken härlig känsla.
Går inte att beskriva i ord!!

Känner hur han buffar och har sig där inne nu,
så mysigt! Skönt att äntligen börja känna ordentligt.
Igår kväll när jag lagt mig i sängen för att sova kände
jag honom också. Våga inte röra mig för då tänkte jag att
han kanske sluta sprattla :P

Mitt lilla ♥ där inne,
älskar dig redan så det gör ont!

Nu ska jag vara lite social mot Sara
sen blir det till att tralla hemåt!

Godkväll & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

riktigt fin design :)

2009-08-01 @ 00:34:18
URL: http://tussss.blogg.se/
Postat av: sara

awe, jag längtar också :)

2009-08-01 @ 11:05:26
URL: http://saramarialouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så jäkla snygg din blogg är Cece! Hörde förresten att du var inne hos farmor din idag! Men såg bara dig när jag susade förbi på cykeln!

Kram till dig o dina POJKAR!

2009-08-01 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0