Ultraljud :)

Ja var som sagt på ultraljud i morse,
vi var rätt så nervösa men lugnade oss när vi såg
vår lille bebis där inne. Sprallig och helt vild.
Är redan förälskad utan tvekan!

Mätte och kollade och allt var som det skulle.
Vår fina lille bebis ååååh <3

Fick nytt bf datum också, skiljer iofs bara 5 dagar,
men i stället för den 30/12 (dagen innan nyårsafton)
så fick vi den 25/12 (dagen efter julafton)
Haha lite komiskt :P
Så är i v. 19 nu (18+4)

Vi fick också se kön, både jag och snutt var tårögda
när vi kom ut därifrån, jag kände att det kunde ju vara lite
opassande att börja storböla där inne så fick hålla mig :)
Kunde inte riktigt fatta det men börjar sjunka in så smått nu.

Två ultraljudsbilder kommer nedan.

Älskar min Dan och lille knytet i magen,
mina hjärtan, älska älska älska <3


Ser ni det fina lilla ansiktet? :)
Vår bebis <3

Ingenting är ju 100%, men jag tror inte det finns mycket utrymme att misstolka bilden.
Kan ni se vad det är =D
Hihi <3

Kommentarer
Postat av: Linda

AWE :) Fy fan vad glad jag är för din skull gumman !!! Grattis verkligen. Ingen blyg pojkke du har iaf :P Längtar såå till mitt :) Haha häftigt du blev flyttad med, inte konstigt du har sån mage ju om du egentligen är längre gången :P Grattis grattis och grattis. Kramis

2009-07-29 @ 21:52:54
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe jag gilla verkligen den nedre bilden, tänk om jag kunnat få en sån bild, men min bebis ville bara gömma sig hela tiden så på ultraljudet fick jag bara en bild på huvudet som knappt syns.

Men vi fick oxå reda på vad det var men det syntes inte så tydligt på vår bild, så vi är inte riktigt säkra...

Kram

2009-07-30 @ 11:55:00
URL: http://emilofrida.blogg.se/
Postat av: Patricia

Åh vi ska ha samma dag...va kul! Nä men vilken bra bild ni fick på könet hihi vi fick också med oss hem en bild men inte alls så tydlig som eran =) Kul att vi är beräknad till samma dag och att vi ska få killar =)

2009-07-30 @ 23:36:15
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: sara

Vad fin din blogg blev, antar att du sover, fy fan vad trött jag är sitter i väntekö till vårdcentralen, så ont i min mage idag. Helt slut. :( Hoppas jag får en tid snabbast möjligt! Sen ska jag till jobb, döda mig :S Vi hörs sen! Pussis

2009-07-31 @ 08:26:11
URL: http://saramarialouise.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe ja det e kul att ha, jag har på Emil med :)

Dem trodde sig att det kunde vara en liten kille :)

Vilket Patrik tyckte va lite skrämmande när han bara har flickor hehe men den 27 augusti ska vi göra 3D ultraljud i malmö så då ser man lite bättre och med säkrare kort vad det ska bli :)

Har addat dig på msn.

2009-07-31 @ 09:31:04
URL: http://emilofrida.blogg.se/
Postat av: PiaLia

Hihi! Som läkaren sa till oss på UL med Nilo. En sån där vill inte en flicka ha dinglande mellan sina ben! Haha!

GRATTIS!

2009-08-01 @ 22:37:20
URL: http://piasparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0