Ett tag sedan..

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här,
Inte tänkt på det men får ju slänga in ett inlägg då och då
så att jag inte glömmer bort bloggen helt :)

Med mig är det bra för tillfället.
Precis ätit lite mat och nu sitter jag bara i soffan
och slappar med datorn.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag,
skulle träffat Ztina och Madde men pratade
med Ztinis för en stund sen och hon visste inte om
hon skulle komma till Landskrona idag eller i morgon (?)
Så blir väl till att träffa dem i morgon i såfall i stället!

Pappa ska iväg och skjuta nu strax så blir ensam hemma,
Snuttis skulle också bara vara hemma idag så blir väl en
ensam hemmakväll! Rätt skönt då jag ska gå bredvidgång
i morgon 7 - 12.

Har väl inte mkt mer att tillägga i nuläget.
Ha en trevlig kväll, Toodels !

Kommentarer
Postat av: Wioletta

haha låter rätt bra pappa ska iväg och stjuta hehe..då kund ehan ju tagit fåglarna på taket (måsarna)/wio

2009-06-17 @ 12:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0