Kanonväder..

Ja det får man ju säga, idag har vet verkligen varit varmt.
Och jag menar vaarmt ! Tror inte jag ljuger om jag säger att
det varit 30 grader idag. Om inte mer ! Sanslöst.
Visst man ska inte klaga men jag klarar inte värmen så bra.
Var på stranden innan men satt under ett parasoll.
Har lite smått huvudvärk också men det är väl för värmen,
och att jag förmodligen inte druckit så mycket heller..

Annars är allt bra här, är med snutt nu och vi ska strax gå ut
och diska, lovat pappa det :) Sen blir det mys och sen sängdags.
Ska upp i tid i morgon för vi ska vara i mammas koloni kl 10.
Mormor och morfar kommer dit, dem har inte varit och sett kolonin än.
Så ska prata lite och sånt smått och gott :)

Dan ska gå vid halv ett för han ska med sina kompisar och fiska
igen. Han var iväg idag också så ska nog inte träffa honom i morgon.
Och till helgen ska han hjälpa sin mamma att flytta så blir nog inte
mycket till att ses då heller : /

Måste dra över med dammsugaren i morgon också och plocka undan
samt vika allt tvätten. Inte orkat så måste ta det i morgon..

Har precis duschat och det var så skönt. Nu känner man sig fräsh
igen och har rakat benen och sådant, mitt hår luktar så gott nu :D

Nej nu rundar jag av för nu ska vi ta tag i disken som sagt,
Trevlig kväll och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0