Sant ?

Är jag verkligen så självisk och otacksam som jag fått höra?
Taskig och hör bara av mig när jag behöver något?
Hjälper aldrig till och är till ingen nytta?
Det är tydligen mer än en person som tycker så, varför säger då
ingen något? Jag tycker själv inte att jag är allt detta som påstås.

Och jag är kanske inte lika glad och pigg som innan men jag tycker
inte det är lätt med alla hormoner som spelar spratt i kroppen.
Nej jag tycker inte det är lätt, och inget blir lättare av att man bara
får höra klagomål om hur dålig man är och att man aldrig vill
hitta på något osv.. Och ja jag blir ledsen när jag får höra sånt.
För om allt detta nu stämmer, varför har jag aldrig fått höra något innan ?!

Jaja, man får väl se vad man har kvar till slut ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0