Sara & Nilo !

Hade inte tid till att skriva igår så gör det nu, igår fyllde min vän Sara
18 år, och det firades självklart. Med massa folk och smörgåstårta
och glass. Smaskens. Hon fick en massa fina saker, av mig och Samantha
fick hon en liten plattång och ett halsband med "tro, hopp & kärlek", vilket
tyvärr kedjan var lite för liten så den får nog bytas :)

Vi startade runt 17 och jag var hemma vid 02:30 ungefär.
Var mycket trevligt och trots jag inte kunde dricka så höll jag ut
och stannade för Saras skull. Så Grattis än en gång snutt :)

Idag blir det också kalas, ska ut till Pia's koloni och fira lille Nilo som
fyller hela 1 år idag :) Blir nog lite tårta och sång.
Stannar nog inte så länge idag, men dit ska jag iaf :)
Glömt att packa in paketen så ska ta och göra det nu alldeles
strax :)

Sen blir det väl bara till att ta det lugnt, ska nog städa lite här senare.
Skönt att det inte är så varmt idag faktiskt. Jaou..
Snutt håller på att hjälpa sin mamma att flytta, så ska inte träffa honom
förren i morgon. Tradigt men men :)

Nej nu får jag runda av och slänger in bilder på födelsedagsbarnen :P
Toodels !


Sara & tårtan :) 

Nilo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0