Skönt väder !

Ja idag är det inte lika varmt och klibbigt som det varit de senaste dagarna.
Blåser lite och solen är inte framme på samma vis, härligt !

Ska till farmors koloni vid 3 - halv 4. Fika lite och sådant trevligt :)
Mamma ringde innan också och frågade om jag ville komma ut till
hennes koloni, men träffar henne i morgon endå för vi ska ut till min
mormor och morfar..

Senare ska jag vara med snuttis. Blir bara till att ta det lugnt sen.
Skönt faktiskt..

Tänkte också hädanefter lägga in information om varje vecka i graviditeten
ur min bok jag fick på mvc :) Så varje torsdag ska jag skriva en rad om vad
som händer med mig och bebis, skojjigt !
Börjar från och med nu på torsdag då jag gått 14 fulla veckor.
Orkar inte skriva upp alla de andra som redan varit :)

Nej nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen klä på mig.
Ha en trevlig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0