Dagarna tickar på ..

Söndag idag, har precis varit uppe på vinden och tittat
om där fanns några bebiskläder sen jag var liten,
men vi hittade inget. Så förmodligen finns där inget!
Nåja, blir till att köpa lite småkrafs sen har jag i princip allt endå :)

Idag blir det chill, snuttis ska komma senare och jag ska träffa
Sara en sväng och ta en cigg senare. Tänkte tjata och se om
jag kan låna en kjol av henne ( om de nu passar :P )
Hon har också varit snäll och köpt en babybadbalja och sitthjälp
och en liten badtermometer till mig igår när hon var på Ullared!
Så hon ska ha pengar för det också, tjäna in några slantar där
eftersom det är mkt dyrare på Babyland.
Vilket vi förmodligen åker till i morgon :)

Annars är det inget som står på schemat.
Var inne på familjelivs hemsida innan och såg till min förvåning
att jag nu gått in i åttonde månaden, tiden tickar.. :)

Nu ska jag titta lite tv och kanske spela lite fia med knuff online.
Ha en trevlig dag / kväll!

 

Uträkning utgår från dagens datum: Sön 1 nov 2009.
Din graviditet startade Lör 21 mar 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Lör 4 apr 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 226 av 280. (80,7%).
Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 1 full dag (v32+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 25 dec 2009
Du har 54 dagar kvar till beräknad förlossning!


Kommentarer
Postat av: Tova

Ahh okej! Ja vi funderar verkligen på att göra ett sånt ultraljud, man är ju gryyymt nyfiken på hur den lille ser ut i magen ;D



Kan lägga till dig på min "länklista för gravida" om du inte har nåt emot det, skojigt att kunna följa andra :)

Kramar

2009-11-01 @ 15:54:47
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Monica

Hej! ville bara säga att jag drömde inatt att du hade fött din son för tidigt.. Han vägde ca 2400 gram men var alldeles perfekt o mådde hur bra som helst =)

2009-11-02 @ 09:17:14
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0