Fredag förmiddag!

Har just ätit klart min frukost.
Tänkte att jag kunde skriva några rader
medans jag dricker upp mitt kaffe.
Sen väntar duschen och därefter trafikskolan.

Annars vet jag inte vad dagen bjuder på,
ska bara vara hemma iaf, och ta det lugnt.
Har lite ont i magen osv.
Så ska inte göra alltför mycket idag,
höll på som en dåre igår och städa osv.

Och så slut man blir av att vara höggravid.
Haha. Nåja, ska inte klaga :)

I morgon blir det middag hos farmor,
ska fira mårten gås och äta gott.
Ska bli trevligt :)

Nu väntar duschen, skriver kanske mer senare.
Toodels!

Kommentarer
Postat av: Liw

Visst blir man trött. Jag känner mig helt utmattad bara av att typ sätta på mig skorna :P



Trevlig helg!"

2009-11-13 @ 15:09:48
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Linda & Lillpågen i magen

tack så mkt :) Men det är inte helt klart ännu :)

2009-11-14 @ 20:15:25
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0