Julskyltning :)

Idag är det julskyltning i stan och jag, pappa och Dan
ska gå ner en sväng och titta :)
Skojj att komma ut lite och se vad som finns!

Sen blir det god mat, kött med kokt potatis och sånt smaskigt :D
Ska frosta av den andra frysen också, tog den andra igår.
Sen lite tvätt och dammsuga.

Pappa börjar jobba natt ikväll och hela veckan,
nästa vecka också. Så blir lite ensamtid där :)

Annars är det bra med mig, märks verkligen att det är
trångt där inne för lilleman nu, vill bara att han ska komma ut!
Men vi får väl se när det blir av. 26 dagar kvar idag :)

Skriver kanske mer ikväll om jag har lust,
tooodels!

Kommentarer
Postat av: Tova

Så mysigt :)

hehe, ja nu känner man verkligen hur det börjar bli trångt i magen. Lillen bara bökar runt hela tiden.

hoppas ni får en fin första advent!

2009-11-29 @ 15:04:56
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: My

Jag gick aldrig dit :/ Var det trevligt? :)

2009-11-30 @ 11:02:39
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0