Mys !

Hemma igen, och mätt och belåten också för den delen.
Älsklingen gjorde mat idag, kännt mig lite konstig så det
var faktiskt skönt :)

Har precis varit inne och bökat på försäkringskassans hemsida,
skulle lägga in lite föräldraledighet-dagar. Så får jag se hur det
blir sen om jag behöver ändra nått mer eller bara kan köra på!

Var på möte innan med mentorn som sagt, gick på 10 min ungefär,
och hon tyckte jag gjorde rätt i att lägga detta åt sidan nu och fokusera
på annat. Jag kan inte mer än hålla med!

Efteråt kom pappa och hämta upp mig sen körde vi mot Babyland,
skulle hämta vagnen och allt var bra, fick bytt ut de gamla "spännena"
till sufletten så nu sitter den som den ska, wondebar :)
Pappa ville tvunget betala det så för en gångs skull fick jag väl ge med mig :P
Tack pappa

Var ju iväg igår med Samantha och Sara, tänkte skriva lite om vad jag köpte.

• Spjälskydd
• 2 påslakansett
• 4-pack med ljusblå babyfiltar i bomull
• Hjulskydd till vagnen
• Reflexer till vagnen
• "Dinglisnalle" till vagnen
• Nallespeldosa till vagnen
• Blöjpåsar
• Mjuk borste
• Nässug
• Febertermometer
• Nagelvårdsset
• Nappar
• Babybadolja
• Tvättservetter

Och sen fick jag en babybox med 12 blöjor,
våtservetter och lite annat smått o gott :)

Slänger in en bild också



Nu ska jag gå till roro och träffa Sara en sväng snabbt också.
Snuttis sover endå, så väcker honom när jag kommer hem, muha.
Sen blir det mys för hela slanten ♥
 Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: linda

Jaså du fick så många blöjor i din ? haha jag fick bara 2 :/ En hel del du köpt, kom på att där var en del i den listan jag med behövde :/ Blir helt ruinerad :/

2009-11-03 @ 19:39:15
URL: http://liindatherse.blogg.se/
Postat av: Kathy

Vad fina saker du köpt :)

2009-11-03 @ 22:13:05
URL: http://saraemmakatharina.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu börjar allting falla på plats! Roligt när du ska bädda vagn och packa väska och dylikt. Sara längtar må hon säga! Tuttebebis <3 Bra att du tog tag i föräldrarpeningen idag. Så är det gjort också!

Jag ska också börja ta tag i mitt liv, nyss haft ett terapi samtal med Gunilla om skola, pengar osv. Måste börja ta tag i saker nu. Ryggsäcken är tung kan jag ju bara enkelt säga! Vi hörs i morgon, hoppas det går bra på UL. PUSS <3

2009-11-03 @ 22:14:57
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0