Sista ultraljudet :)

Kl 3 ligger jag på britsen och tittar på min bebis
sista gången (förmodligen) innan han tittar ut.
Vi är helspända och det ska verkligen bli jätteroligt
att få se honom igen, vårt lilla mirakel
Är lite spända på att få reda på hur mkt han väger också.
Vi är några stycken som gissat på hans vikt idag,
och slutvikten vill jag också gärna veta,
så jag vet vad jag har att vänta. Haha!
Nåja, vi längtar efter dig, love u lillfisen

Idag har jag gått 229 av 280.
(81,8%)
Jag är i vecka 33.
Jag har gått 32 fulla veckor och 4 fulla dagar (v32+4).
Jag är i 8:e kalendermånaden.
Och jag har 51 dagar kvar till beräknad förlossning!


Kommentarer
Postat av: Jennica

Alltid roligt me UL.

Det där med slutvikten ska/kan man inte riktigt lita på men alltid kul att veta hur stor han e nu.

Du får uppdatera sen när du e tillbax

2009-11-04 @ 14:09:28
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Vilken fin ultraljudsbild :) Mysigt!! :)

2009-11-25 @ 13:23:07
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0