This is it!

Sådärja, hemokommen för 40 minuter sen ungefär.
Sara ringde innan vid 8 snåret och fick ett plötsligt ryck
av att vi skulle åka till helsingborg på bio.
Så det blev till att in och ta en snabbdusch och klä på mig.
Sen hämta hon upp mig och vi körde mot hbg.
Med min och Saras vanliga tur blev det ju inte riktigt
som tänkt, utan vi kom i vanlig ordning helt fel och
fick köra en helt annan väg än planerat.
En liten utflykt som vi kalla det, haha.
Nåja, fram kom vi iaf, och trots vårt lilla missöde
kom vi faktiskt till bion och hann till och med in
till reklamen, det ni. Haha!
Såg Michael Jacksons; This is it!
Är ni MJ fans så gå och se den. Jag tyckte den var kanon faktiskt!
Förresten, Sara var så snäll och bjussa på bion,
så när jag fått pengar får jag ta och bjuda henne på nått :)
Och nästa gång vi ska köra någonstans får vi nog ta med karta :D

Annars, nu är alla bebiskläderna tvättade och vikta och nerstoppade
så fint i lådorna. Lakan, påslakan och kisslakan är också tvättade.
Spjälskydd och filtar och ja, allt till vagn och så vidare likaså.
Skönt att allt är klart men nu finns det inget mer att göra än
att packa väskan och invänta bebis signal om utgång!
Nåja, finns väl säkert något jag kan hitta på :P Haha.

Längtar verkligen tills han kommer nu, det börjar bli riktigt jobbigt
för både kropp och själ! Inte lång tid kvar, i morgon är det 5 veckor.
Jag hoppas ju iofs att han bestämmer sig för att komma lite tidigare
men man vet ju aldrig. Får hoppas tiden tills dess går fort iaf.
Kan inte riktigt förstå att det verkligen ligger en liten bebis i min mage.
En liten människa med sin egen personlighet och utseende.
En människa som jag kommer följa resten av hans liv
och som jag kommer göra allt för och älska mer än något!
Jag ska bli mamma, förälder. Ofattbart och helt obegripligt på något
vis fortfarande. Tror inte jag riktigt förstår förrän jag ser honom.
Älskad är han redan, utan tvekan. Och efterlängtad!
Jag kommer vårda honom som inget annat, och respektera att han
är en liten person som inte ska behandlas som någon vandringspokal
eller som ett museumföremål! Mammas pojke, du är mitt allt


Nu ska jag strax krypa till kojs när jag kollat lite bloggar & så,
köra med trafikskolan 11.40. Så blir ingen sovmorgon här inte!
Nåja, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

ska få klart tapetseringen innan jag börjar tvätta bebiskläder osv igen, men attans vad segt det går. ska se till att komma igång nästa vecka har vi sagt så att rummet blir klart innan jag fyller år. så jag bara kan slappna av, fixa i ordning alla småsaker och sedan julpynta och vänta bebis ankomst.

2009-11-14 @ 15:15:50
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0