Tripp till malmö !

Idag begav jag & Sara oss ut på ännu ett äventyr,
skulle köra till babyproffsen i malmö så att jag kunde
köpa ett nytt babyskydd då det andra var lite för gammalt.

Så vi körde inom älsklingen och fick pengar och sen bar det av.
Gick finemang och vi hittade dit utan problem.
Hemåt var det dock lite värre haha, vi kom lite fel och så,
men vi hittade hem iaf :)

Hade hittat ett erbjudande på blocket på en Akta/Graco
Autobaby 2 med bas för 995:-, jättefin är den och är helnöjd :)
Eftersom den är helt ny så kommer vi förmodligen spara
den ifall det skulle bli fler barn i framtiden (?!)
Men det återstår att se, lutar åt att behålla den iaf :)
Köpte också två "nallar" som dem hade halva priset på!

Nu har jag precis ätit och ska strax ta tag i disken,
sen tänkte jag lägga in det jag tvättade igår i lillfisens byrå.
Lite strumpor och sådant. Sen plocka lite här och där!

Sen tänkte jag bara slappa på soffan eller kanske titta på
någon film. Ska också skriva klart mitt förlossningsbrev,
har redan skrivit men ska renskriva det och titta om det är
något jag vill ändra på och sedan när jag är nöjd datorskriva det
och be pappa skriva ut det så jag kan lägga det i min journal!
Ska skriva lista på vad jag ska ta med mig i min "bb-väska" också
så jag har lite koll när jag väl orkar packa den.

Iaf, är supernöjd med babyskyddet och nu har jag nog allt.
Återstår att de om det är något mer som behövs senare :)
Nu behöver vi inte köpa något mer iaf! Skönt :)

Idag är det bara 32 dagar kvar tills vår lille prins är beräknad
till att titta ut, jag hoppas innerligt han kommer tidigare.
Men man vet aldrig, det är han som bestämmer :)
Vi längtar iaf oerhört mycket efter dig hjärtat


Här kommer bild på babyskyddet & nallarna!

  

  


Kommentarer
Postat av: madelene

Vad fint babyskydd :-) Förstår att det känns säkrare och satsa på ett nyare :-) Vi har ett likadant fast svart och silvrigt.

2009-11-23 @ 20:14:37
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken fin stol du fick tack i hjärtat :) Gossedjuren var också himla sööta :) Om han bara visst så bortskämd han alleredan är :) Tant Emelie ska tala om för honom om några år :P PUSSS !!

2009-11-23 @ 20:19:10
Postat av: Jennica

Fin stol du fick ta på.

Nu e det bara att vänta på att han e redo att komma ut.

2009-11-23 @ 21:27:50
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Dan

söta nallar :)

2009-11-26 @ 11:47:32
Postat av: Tova

Wow, drygt en månad kvar alltså :)

själv har jag 49 långa dagar kvar. men det närmar sig :)



Hoppas allt är bra med dig o magen!

kramar

2009-11-26 @ 20:02:40
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

En sån där bilbarnsstol har vi också :)

Fast en brun beige!

2009-11-26 @ 22:05:55
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0