Ultraljudet avklarat!

Ja nu är det sista ultraljudet avklarat.
Allt såg bra ut och han är en stor pojke :)

Han ligger på +17% och idag låg vikten på 2,440 gram.
Och hon beräknade att slutvikten skulle vara
runt 4 - 4,2 kg om jag går fullgången tid ut. Så vi får väl se.
Men jag känner ingen oro för det utan det får gå som det går.
Jag hoppas han kommer lite innan beräknad tid,
i början på december hade inte varit fel.
Synd man inte kan beställa haha.

Nåja. Allt var bra och det är huvudsaken.
Nu ska jag göra klart maten innan jag svimmar :)
Vi älskar dig lillfis


Kommentarer
Postat av: Jennica

Hade vatt roligt om han iallafall kommit ut innan jul.

Hade varit bra om man hade vetat vilken dag helst tid oxå dom tänkt komma.

2009-11-04 @ 18:08:15
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

tycker det är ganska fult att de säger +17% när ungen väger ca 4 kg vid födseln.. medelvikten är ju ca 3,8 kg i dagsläget så 17% låter enormt mycket... själv vägde jag nästan 4,3 när jag föddes så jag är inställd på att ebbis väger minst 4 kg

2009-11-11 @ 13:29:43
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0