Väla & Ikea!

Var på Väla & Ikea idag med pappa,
skulle in och köpa det sista till bebis,
nu är det endast lakan och sen har jag fanimej allt!
Haha, så skööönt.
Det enda som fattas nu är bebis, men han kommer ju snart :D

Iaf, går lugnt inne på Ikea och har trevligt.
Kommer ut, och går igenom Väla för att komma
till bilen så vi kunde lägga in kassen sålänge för
att slippa dra runt på den.
Jag sätter mig och väntar på en bänk innanför dörren
medans pappa ska gå ut och lägga kassen i bilen.
Efter 1 minut ringer telefonen och då är det pappa
som säger att någon kört in i vår bil,
som i sin tur glidit in i 2 andra bilar.
Snacka om otur och så jävla surt alltså!!

Iaf, fick bytt nr osv med alla, skrev skadeanmälan
och det ena med det tredje. Blev lyckligtvis inte så
jättestor skada men endå. Ingen personskada heller som tur var!

När allt var löst gick vi in och åt och sen in och köpte det sista.
Och sen tog vi oss hem, bilen funka att köra men den är
lite tilltryckt på vänster baksida/sida.
Så pappa ska ringa försäkringsbolaget i morgon och se vad
som händer härnäst! Så tråkigt :(

Iaf, jag fick införskaffat det sista idag,
och Sara köpte ett babygym till mig på öb för 99:-
Billigt är bra :D
Så var där innan och hämtade det, tackar :)

Och vår stackars bil, buhu..
(Den vita volvon) :/

    

Kommentarer
Postat av: Jennica

Skönt att ha allt klart, iallafall det nödvändigaste sen finns det kanske nått man märker man behöver sen men det kan man ju ta då.

Det verkar vara en rejäl smäll, hur lyckades han me att köra in i er bil så igentligen

2009-11-18 @ 07:18:35
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Fan vad tråkigt, undrar om den personen fått körkortet i flingpaketet? :-S trist när man ska drabbas av andras klumpighet.



Skönt med allt klart, när vi flyttar och fått upp säng och skötbord och fått hem vagn / bilstol, så har jag inte alls mkt kvar heller, har handlat supermkt :-p Något roligt måste man göra ju =)

2009-11-18 @ 09:55:32
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: malin

ja det är dem verkligen. Barn över huve taget är underbara när dem vill vara det :)

Joo du har ju inte så långt kvar så kan jag tänka mig, jo allt är bara bra med mig :)

Nej jag hörde det, sara told me ! men iaf, roligt med lite kontakt :)

kramar <3

2009-11-18 @ 10:42:38
URL: http://dendermalin.blogg.se/
Postat av: Linda & Prinsen i magen

haha awe, såna huen borde inte finnas på gatan ju :)Skönt att du fått inhandlat allt nu, vi har det mesta små skitet kvar. :/ Men löser sig på nått vis vell :)

2009-11-18 @ 12:24:05
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: malin

Jaa det är bara han som fattas, men tro mig.. han kommer snart ;) <3

2009-11-18 @ 16:37:20
URL: http://dendermalin.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken jäkla osis :O aldrig kul när sånt där händer.. hur kunde den ha kört på eran bil på parkeringen? :/

2009-11-26 @ 22:07:56
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0