1 oktober!

Ja ännu har klockan inte hunnit över tolvslaget så det är
fortfarande den 1 oktober. Redan höst och det märks
verkligen på vädert. Det börjar bli riktigt ruggigt och kallt!
Men på något sätt är det endå mysigt, man kan burra in
sig i mjukisbyxor och tjocka strumpor, tända lite ljus och
bara njuta av denna kommande inomhustid!
Innan man hinner blinka är vintern här också,
jul är också mysigt, men slabb och slisk kan jag vara utan!
Nåja, man ska inte klaga, vi kommer få den bästa julklappen
någonsin, det är något vi ser fram emot ♥

I morgon är det som sagt dags för 3d/4d ultraljud,
ska ta tåget från stationen 10:22, och har tid där 11:45.
Längtar så mycket, äntligen ska vi få en glimt av
hur vår lille prins ser ut :)
Får med mig en dvd på hela undersökningen (45 min)
en cd med bilder, vanliga bilder och något mer.
Mamma ska följa med mig dit, hon tycker det ska bli
lika roligt som jag. Dan är sjuk så han ska komma till
mig vid halv 4, 4. Och då ska vi titta på dvd:n tillsammans.
Sen stannar han här över natten och vi ska bara umgås
och gosa. Myspys ♥

Var som sagt hemma hos Madde innan, där var en massa folk,
och vi satt och snacka och jag fick se lägenheten, jättefin :)
Madde bakade rabarberpaj, så vi kvällsfika med lite kaffe och så!
Sen sjöng jag och Samantha kareoke (stavning?),
som jag klassade, det var faktiskt riktigt roligt. Haha!

Annars är det inte mycket som händer här,
drack nyss varm mjölk med eucalyptus kulor.
Så längesen det var, mums filibabba :)
Funderar på att dra mig tillbaka snart,
måste gå upp i någorlunda tid i morgon
så jag hinner duscha och äta frukost!
Får väl se när John Blund har lust att komma på besök..

Nu ska jag kika runt lite sen blir det väl
att försöka somna. Uppdaterar när jag
kommit hem i morgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jaa, det är en såån häftig upplevelse alltså, det är såå mäktigt! Förstår att du längtar, det gjorde man ju som en tok :)

2009-10-02 @ 00:02:43
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0