3d/4d Ultraljud!

Sitter här i sängen med nybryggt kaffe och knäckemackor
med leverpastej och smörgåsgurka, mums.
Måste få lite i magen innan vi åker.
Ska äta klart och sen hoppa in i duschen och klä på
mig och fixa till mig lite.

Mamma skulle ringa vid halv tio och sen när hon går ner
och tar på bussen, så hoppar jag på samma mot stationen!
Ska bli så spännande, fick ett sms från dem för ett tag sen
där det stod att den nya hissen dom håller på att installera
inte blir klar förräns i eftermiddag, så det blir till att traska
6 våningar upp, min motion för dagen det ja!

Nåja, ska bli jätteskojj att få en lite förhandstitt på
vårt lilla underverk. Så är inga problem!

Förresten, jag antar att ingen kunde undgå att höra åskan vid
halv sex, eller för att vara exakt 05:24!
Lät som någon släppte en bomb i stan, fyfan vad högt det lät.
Kan ärligt säga att jag aldrig hört åska så starkt!
Efter öppnade himlen sig, haha. Låg i mer än en timma innan
jag kunde somna om..

Nu måste jag snabba mig, skriver mer sen :)

Kommentarer
Postat av: Jennica

Va spännande me UL.

Ja den smällen gick nog fan inte att missa, trodde nästan oxå det va en bomb här på gården.

2009-10-02 @ 09:31:23
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Patricia

Åhh va spännande! Hoppas lillen vill visa sig så ni får bra filmer och bilder!

2009-10-02 @ 11:54:59
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0