Blåst och kyla!

Ja vädret börjar verkligen bli skumt tycker jag,
innan idag var det sol och sen börja det hagla,
och nu är det sol men det blåser som fan.
Tyckte jag skåda på termometern att det inte är
mer än 10 grader ute, brr.
Får se om jag hittar någon varm kofta,
för mina jackor kan jag inte knäppa längre.

Har precis ätit nu så ska klä på mig och sen röra
mig nedåt stan och möta Samantha.
Blir kanske en eftermiddagsfika senare,
och så ska vi hem till Madde och hälsa på.
Inte sett den nya lägenheten och ska passa på
att se hur det är med tjockisen (Mikaela) :)

Nej nu får jag klä på mig, ska inte vara ute för sent
ikväll då jag ska till Malmö i morgon bitti för att
gå på ultraljud, så spännande det ska bli.

Men nu måste jag kila, skriver kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0