Jag vet att jag har tagit dig för givet ibland,
och att vi inte alltid kommer överens.
Men så är det ibland, alla har vi våra egna åsikter & tankar!

Men jag vill iaf du ska veta att jag tycker du är en
superbra vän som alltid försöker ställa upp så gott det går.
Och att jag älskar dig stumpan ♥

Vi kan bråka ibland och ha våra dispyter men vi blir alltid
vänner igen, förr eller senare. Och jag ska försöka finnas
här för dig så gott jag kan, om du behöver prata eller vad som!

Jag vet att jag kanske inte är världens roligaste just nu,
men nu är det som det är och de dagar som är bra får vi
ta vara på så gott det går.

Så med detta inlägg ville jag komma fram till att
du är min bästa vän, och jag hoppas du känner likadant :)


S+C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0