Fredag :)

Jaou då var det fredag idag, har inte gjort något speciellt.
Var på kvantum med pappa innan och handlade.

Och vi ska strax gå till farmor där vi blir bjudna på middag :)
Ska bli gött!

Igår klarade Sara sitt körkort :)
Är så glad för din skull och jag visste du skulle klara det.
Tredje gången gillt, och jag hade rätt :D
Så hon hämta upp mig och körde till Ö&B.
Gick inom Jysk också och köpte en kudde och täcke till vagnen.
Och örngott och påslakan, och en fleecefilt :) Så nu har jag det också!

Var sen med Dan lite, men han var febrig och mådde inte alls bra,
så Sara körde honom hem sen körde vi runt lite överallt :) Hihi..

På måndag blir det eventuellt Väla och Babyland.
Vi får se hur det blir :)

Var hos Bm i onsdags också, lyssnade på hjärtat som ticka på som
det skulle, 138 och det var perfekt :)
Mätte också magen som har växt, sf måttet låg på 32/33cm.
Så jag är rätt så stor nu, men allt var bra :)
Längtar så tills på onsdag då vi ska på sista ultaljudet.
Ska bli spännande att se "ungefär" hur mkt han kommer väga,
och hur mkt han väger :) Nåja.
Vi älskar dig

Nu ska jag göra mig klar. Toodels.

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, tack så mycket för kommentaren :)

Ser att ni kommer få en liten grabb också (i julklapp dessutom), vad skoj! Funderat på namn och sånt än?

Själv tycker jag det är oerhört svårt :P

Kramar

2009-10-30 @ 17:31:03
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Monica

hihi ditt sf mått hade jag när jag födde theodor =) Så antigen hade jag en liten mage eller så har du en stor mage nu =)

2009-10-30 @ 21:53:08
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh okej, gulligt namn! :) Vi har också ett "arbetsnamn" typ, haha, vi brukar säga Elliot... men helt bestämt är det väl inte, som du säger kanske vi ändrar oss när han kommit ut ;)

har ni gjort sånt där 3d-ultraljud som du har en bild av i sidomenyn?

vi funderar på att göra det, kan inte riktigt bestämma oss :P

2009-10-30 @ 23:33:30
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Kathy

Vi bråkade här hemma igår och jag kan fortfarande inte släppa det, är så irriterad fortfarande att det bara inte finns eftersom det var sån pissak vi bråkade om :P Haha! Men, nu är allt bra iaf det är bara jag som ska stilla mina hormoner, haha :D

2009-10-31 @ 11:57:41
URL: http://katharinaruck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0