Grattis Mikaela & Fisnik!

Under en väldigt lång tid har jag känt dig nu,
och jag minns det som igår när du var liten och
spela handboll och var en snäll liten flicka.
Med tiden har du varit med om mycket,
mindre bra saker och bra saker.

Nu har du blivit mamma och jag är så glad för din skull,
jag hoppas innerligt att allt kommer så superbra och
jag vet att du kommer bli en jättebra mamma.
Kan inte riktigt förstå, lilla Mikaela har helt plötsligt
blivit stor. Kan inte riktigt förklara men det är nog för att
jag sett dig sen du var så liten och i mina ögon är du
nog fortfarande det. I vilket fall så önskar jag er all lycka till
och allt gott. Än en gång grattis stumpan


Välkommen till världen lilla Dominik,
jag längtar tills jag får träffa dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0