Höst!

Nu är det utan tvekan höst, räcker att man tittar ut.
Vinden viner och träden vajjar fram och tillbaka.
Kallt är det också. Brrr..

Idag har jag bara tagit det lugnt, torktumlar det sista nu.
Har tittat på en film också, The Proposal. Rekomenderas!

I morgon ska jag på möte med min mentor,
efter det ska jag och pappa köra och se om vi kan
hitta en jacka till mig. Behövs verkligen nu.
Så ska in och kolla lite hemsidor och se om jag hittar någon.
Behöver en jag kan växa i så vill helst inte lägga för
mycket pengar då jag säkerligen inte kommer kunna ha
den efter förlossningen.

Tog en bild på magen innan och fixa lite,
den har allt växt lite tycker jag.

Rundar av här och skriver godnatt!


Kärlek!
Vår fina prins, så mycket vi älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Jennica

Ja jacka e ju verkligen nått man behöver nu, tog fram min jacka igår som jag hade förra vintern & den gick faktiskt att knäppa men dragkedjan skriker snart efter hjälp.

Hoppas du hittar nån jacka.

2009-10-04 @ 21:29:58
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: sara

Åhh vad stor den är nu , och vad lågt den är. Lille pojken där inne kom ut till oss <3

2009-10-04 @ 22:44:42
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0