Mys!

Idag vaknade jag upp tillsammans med min snutt.
Låg och gosa länge och gick sen upp och åt frukost.
Har så mysigt med dig nuförtiden, vi två ♥

Älskar dig så mkt, du & jag mot allt.
Snart har vi vår lille bebis också ♥


Jag ♥ Dig!


Senare kom Sara på besök, vi hade bestämt att vi skulle laga
kåldolmar och ha lite myskväll. Så vi tittade på en film till maten,
Changeling. Faktiskt jättebra, men dåligt slut så det var lite trist..
Sen tittade vi på "Hål i väggen" haha.

Satt o snacka lite och så bara. Skönt att man bara kan vara utan
att behöva göra nått speciellt faktiskt, tack för en trevlig kväll vännen ♥

MuppSara :)   Mat :D

 

Och så världens bästa pappa som hade
varit i Tyskland idag, Pappa, du är bäst :D

Min pappa ♥

Nu tackar jag för mig och säger godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0