Regn & rusk!

Ja det har regnat och blåst i princip hela dagen idag.
Nu regnar det inte längre dock..

Själv har jag bara tagit det lugnt hemma idag.
Riktigt skönt, har lite småont i halsen men sålänge
det håller sig på det viset och inte bryter ut ordentligt
är det lugnt. Har ingen större lust att bli sjuk nu!

Annars?!
Strömmen gick här innan idag, så fick yra runt som
en höna överallt och försöka fixa så elen gick igång igen.
Fick till slut gå till grannen så hjälpte han mig att sätta
igång huvudströmmen, som tydligen hade gått,
så en bytt propp senare funka allt igen.

Sara kom förbi en stund innan, och åt lite bakad potatis
med min hemmagjorda räkröra, smask.
Pratade lite och bara gjorde inget typ, eller jo.
Vi tittade på körslaget. Inte min grej men iaf :)
Så hon gick för en stund sen, hon har feber och ont
i halsen så lika bra att gå hem och ta det lugnt då!

I morgon blir det plugg och sådant.
Annars ingen aning.

Nu rundar jag av för ikväll.
Godnatt & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0