Torsdag :)

Morgon(?)stund har guld i mun.
Vaknade för ett tag sen av att telefonen plinga,
så jag har precis gjort två rostade mackor med
marmelad och ost, och en kopp kaffe :) Smask!

Har inte skrivit på ett tag, haft mycket i tankarna
och nu är en del av det löst.
Annars är det bra med mig, har börjat få lite
mer sammandragningar, oftast när jag promenerar.
Så får bli rätt så långsamt tempo, men what to do.

Allt går jättebra mellan mig och snutt,
är så glad att du är min och jag älskar dig


Lillfisen rör sig jättemycket varje dag, är rätt så öm
i mitt vänstra revben för det är tydligen en punkt som
ofta får en spark eller hårt tryck, haha.
Det är en liten vilding där inne

Längtar så till ultraljudet den 4.
Av mer än en anledning, nåja.
Vi längtar efter dig vår snuttis, 64 dagar kvar


Idag blir en lugn dag, ska äta upp, sen hoppa in och
ta en lång härlig dusch. Sen blir det på med mysiskläder
och titta på förlossningskliniken, I love :)
Efteråt ska jag traska ner till trafikskolan och se om jag
kan få något gjort. Ska ta med block och sådant och
skriva upp vad jag fått fel på och verkligen ta tag i att
läsa in det, nu när jag inte har skolan i mina tankar längre.
Och körkortet måste jag bli klar med!

Sen skulle jag kanske möta upp Dan och gå till
familjerätten(?!) och skriva under på faderskapserkännande.
Eller vad det nu heter? Haha.. Min bm sa att vi skulle göra det
när det var ungefär 2 månader kvar, och det är det ju nu :)
Måste endå göras förr eller senare så vi får se om vi tar oss dit.

Sen blir det ungsstekt falukorv med lök, krossade tomater, äpple
och potatismos, dreeeegel! Skriver kanske mer senare. Tudels!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Vad är det som har hänt egentligen? Bilden på bdb och nu en annledning?? Jag fattar ej..



min lille gosse ser mer ut som pitbull i kroppen, men håller med om amstaffen annars.. hehe.. får fika en dag. Pusspuss

2009-10-22 @ 13:21:06
URL: http://drummla.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej! Måste fråga, kontaktade ni familjerätten nu är ni skulle skriva under papper?

För med theodor så fick vi en kallelse efter han var född.. Men hade gärna gjort det så fort som möjligt nu =)

2009-10-22 @ 16:59:58
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: linda

Vi har redan varit nere och fixat med faderskapspapper och skit och mög, valde även gemensam vårdnad och sånt :P Jevla pappersröra =)

2009-10-22 @ 19:19:20
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu är det snart dags, och Sara kan knappt bärgha sig till att snart få hålla om en liten bebis :) Awwe, lille snutten, du kommer bli en fantastisk mamma gumman! Älskar dig <3

2009-10-24 @ 10:38:07
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0