Vårt lilla mirakel ♥

Ultraljudet var helt fantastiskt, jag kan varmt rekomendera det!
Det var en upplevelse ut över det vanliga måste jag verkligen säga.
En riktig förhandstitt fick vi. Helt underbart!

Han är så fin, och tänk att han är skapad av mig & Dan,
ett litet under gjord av kärlek, verkligen helt magiskt när
man tänker på det. Kan inte förstå att den underbart söta
lilla varelse bor i min mage, det är svårt att tänka sig att
han faktiskt finns där inne. Och jag uppskattar varje dag!
Så mycket vi längtar tills han kommer ut, herregud!
All vår kärlek kommer gå till detta lilla knyte


Nedan kommer bilder från ultraljudet,
och här är lite info om vår lille plutt!

Huvudets diameter: 7,5 cm
Magens omfång: 26,2 cm
Lårbenets längd: 5,2 cm
Hans längd: Över 35 cm
Vikt: 1,425 gram

Hjärtljuden var jättefina, allt såg bra ut.
Normal mängd fostervatten och moderkakan
ligger fram men högt så allt var alldeles perfekt.
Och han växer normalt och som han ska ♥

Är han inte underbart söt?!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Monica

han e ju alldeles perfekt =)

2009-10-02 @ 21:49:14
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Jennica

Vad fina & bra bilderna blev.

Det va roligt att få se er pojke "live".

2009-10-02 @ 21:56:51
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Naw, va sött. Jag gjorde inget med min första då vi valde att lägga våra pengar på min mans körkort. Men funderar tstarkt på att göra det när de e dags för nästa. Vad kostar de?

2009-10-03 @ 05:39:28
Postat av: Lotta

Vad fina bilder! Och visst är han söt.

Tycker han är lite lik din faster om man tittar noga ;)

2009-10-03 @ 09:06:59
Postat av: linda

Hihi söt, lik Dan som fan tycker jag :) Visst var de en häftig upplevelse? :P

2009-10-06 @ 13:13:57
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Catarina

Riktigt fina bilder.

Jag fick inte se på 3-d i vecka 20 och nu i vecka 32 låg hon för nära moderkakan så då gick det inte heller...

Men snart får vi ju se henne på riktigt :)

2009-10-09 @ 01:11:21
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0