♥ 1/9 ♥

Det är vårt datum, inte orkat
skriva så gör det idag.

Den 1/9-08 förlovade jag och mitt
hjärtegull oss, så det har gått ett år nu.
Gud så fort tiden går, man hinner knappt med!

Vi hade iaf en lugn hemma kväll,
vi kände inte för att göra något speciellt
så vi var bara hemma och gosa en massa
och hade det mysigt.

Laga köttbullar och snabbmakaroner
och titta på film och åt onyttigheter.

Är så glad att jag har dig,
vi har gått igenom mycket tillsammans,
och mer kommer..

Finns inte ord att beskriva hur glad
jag är för att du är min, så jag tänker inte försöka.

Jag vill bara du ska veta att
jag älskar dig så otroligt mycket
och jag finns här för dig, alltid ♥

Bilder på snutt och de fina rosorna jag fick ♥

         


Kommentarer
Postat av: Monica&Theodor

Om man ändå hade en sådan söt kille som kommer hem med rosor :D

2009-09-04 @ 15:20:49
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: malin / UngTvillingMamma

Gud vad fina:) och sött av Dan att komma med blommer på er 1 års förlovninsdag=)...Mys=).Jätte fina var dom:).kramar

2009-09-04 @ 20:57:05
URL: http://saramalintherse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0