4 dagar kvar ♥

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag ska till Malmö
på 3d/4d ultraljud, ska bli så kul och jag håller på
att spricka av nyfikenhet! Undra hur vår lille älskling
ser ut? Är han lik sin pappa eller mamma?
Åååh så spännande, vill inte vänta mer.
Hade gärna velat ha ut honom också för den delen
men det är lite tidigt fortfarande :/
Ska bli så mysigt när man kan ligga och titta på honom
flera timmar i sträck, pussa på hans små händer
och fötter. Lukta på honom och älska han mer än något



Har gjort en liten lista på vad jag mer behöver,
finns en del till men allt detta skrev jag upp från
babylands hemsida, så ska åka och handla det nästa
månad tänkte jag, eller så tar jag kanske en tripp
dit och handlar häften nu och hälften sen.
Annars tror jag att jag har det mesta faktiskt.
Får gå igenom sen och kolla vad mer som är nödvändigt.
Har ju som sagt ett tag kvar innan han kommer :)

Idag har det inte hänt något nämnvärt.
Bara slappat och tagit det lugnt,
lillkillen har verkligen hållt igång idag.
Man ser verkligen hur han rör sig där inne,
mest när jag ligger på höger sida.
Spelade in två snuttar med kameran innan,
hihi. Blir lika glad varje gång jag tittar på dem.
Älskar när man kan ligga och titta och känna lite
nätt med handen när han busar där inne, kärlek på högsta nivå


Nu funderar jag starkt på om jag ska ta tag i disken!
Sen hade det varit riktigt härligt att ta en låååång dusch.
Raka ben och lite sånt. Man får ta där man kommer åt, haha.
Just fan, ögonbrynen behöver också sig en omgång..

Nej nu rundar jag av. Godkväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Monica

hihi tack så mkt =)

2009-09-28 @ 19:43:00
URL: http://theobeosmamma.blogg,se
Postat av: Linda

Gud va skoj för er att ni ska ha barn :)

Du var ju inte så jätteglad på mig efter vad som hände med dan. Men ni verkar ha löst allting fint och väntar en liten pojke nu. De finns inget bättre och ni verkar så lyckliga nu.

Själv är jag gift nu och har också en liten pojke.

2009-09-29 @ 14:50:45
Postat av: Johanna - 20 & gravid

gud va spännande med sånt ultraljud! har själv varit väldigt sugen på sånt men övertalat mig att vänta med att se bebisen. ville ju mest se vilket kön den lilla har. :)

2009-09-30 @ 15:58:15
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0