Gääsp ...

Känner riktigt hur ögonlocken bara kasar neråt..
Är trött och har varit det i princip hela dagen.
Känner hur tröttheten kommer mer och mer nu.

Annars har det inte hänt något speciellt idag,
Sara var på besök innan så vi snacka lite & så.

Ska faktiskt hoppa ner i bingen strax och sova,
möte i morgon med skolan, sen ska jag gå till
Dan, saknar honom hela tiden nu typ,
även om han precis gått härifrån.
Graviditetshormonerna måntro ?

Nåja, det är bra med mig iaf, börjar få ont i
svanken när jag hållt igång för mkt,
har också känt av sammandragningar mer och mer.
Blir till att ta det lugnt hädanefter..

Lillfisen sprattlar jättemkt hela tiden,
känner hur han vänder och har sig,
sparkar och buffar där inne.
Så himla mysigt :)
Han busar nu i skrivande stund,
så ska lägga mig och bara njuta
av att få känna vår underbara lilla
pojke där inne ♥

Tyckte denna bilden var så söt så var
tvungen att lägga in den ♥

Godnatt ! Sov gott..


Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till Nellie & Nilo

http://beckbollrox.blogg.se/ Där är rebeccas blog

2009-09-05 @ 11:44:15
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0