Loppis i örja :)

Jaou, vaknade av att telefonen ringde,
så det var bara till att gå upp, koka kaffe
och äta frukost. Sen gick jag nedanför Sara
och träffade hon och Jessica.
Vi skulle ta bussen till stopp och gå därifrån
men smart som jag är så hade jag tittat på
fel dag haha, så vi hade suttit och väntat i
ungefär en halvtimme i onödan.
Så vi börja gå, kom dit efter många om och men.

Hittade en del saker faktiskt,
Lite kläder och en mobil till spjälsängen :)
Kommer bild nedan.
Sara var också på loppis igår i g-löv,
så hon köpte också en massa till mig :)
Snällt! Men nu får det räcka med kläder tills
han kommit. ska endast köpa om jag fastnar
ordentligt för något, för nu är det bra!

Mår inte så jättebra, började igår kväll
och fick feber på kvällen samt halsont.
Inte alls kul, känns lite bättre nu men känner
hur jag börjar bli seg igen.
Ont i revbenen fram och bak när jag hostar
eller skrattar. Har fått för mig det är svinis nu
mitt i all hysteri, men är förhoppningsvis
bara en förkylning.

Annars händer inte så mkt här.
Ska äta om ett tag sen bli det nog bara
att se på någon film eller så.
Som sagt, mår inte så bra.

Avrundar här och säger godkväll & godnatt!

     


Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

har också ont kring bröstkorgen (vänstersida) när jag hostar och när jag ligger ner stundtals, jätteirriterande men inte lika kraftigt nu som för några dagar sedan... jag hoppas nästan det var svininfluensan man hade där en sväng, så behöver man inte oroa sig för att smittas sedan och vet att bebis är immuniserad också...

2009-09-27 @ 18:03:48
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0