Torsdag..

Min torsdag kommer bestå av plugg och vila.
Måster ta tag i lite uppgifter och sånt skojj..

Ska strax bänka mig framför förlossningskliniken
på tv4, sen ner en sväng i stan med pappa.
Ska tvinga med honom till diverse ställen i stan :P

Annars inget nytt,
lillbusen är lika vild som vanligt,
fast nu känner jag mer rörelser,
dock sparkar också men det verkar som om
det börjar bli lite trångt där inne :)

Ska inom toddlers och köpa amningsinlägg också,
behöver nog inte förklara varför..

Nej nu ska jag klä på mig så att jag är klar att sticka
direkt när förlossningskliniken är slut!

Tuuudels!

Kommentarer
Postat av: Sara (okänd läsare)

Hej, råkade glida in på din blogg..grattis till bebis i magen. Själv har jag en flicka på 7 månder. Helt underbart. Kärlek

Ser du gillar förlossningskliniken. Jag bölade som fan till den serien under hela graviditetn, och sen skutar man inte gråta heller. När bebis kommit så bölar man för allt som rör barn.

Skickar en läng som är ett norsk förlossningsprogram, det e lite mer "verkligt" än den amerikanska.

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193



2009-09-24 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0