1/4-10

Första April idag, änsålänge har jag gått på ett aprilskämt, och det var inte roligt!
Fy dig Kathy! *Smisk- , nåja.

Idag vaccinerades min lilla plutt, det gick väl helt okej, men som det skar i hjärtat
när han skrek efter den sista sprutan. Herregud vad mammahjärtat led då!
Sen gick vi till mamma & Lennart och efter maten så började han gallskrika,
jag blev väldigt chockad då han hade varit glad och pratsam hela tiden.
Har aldrig hört honom skrika så någonsin, som om han höllt på att dö!
Riktigt hemskt och inget hjälpte, till slut la jag honom i vagnen och rulla
ut på balkongen eller vad man ska kalla det, och då slocknade han direkt
av utmattning. Stackars liten! Sen dess har han sovit nästan hela dagen.
Han låg och gosade med mig ett tag men sen somnade han.

Idag blir han också tre månader, Grattis min älskade bebis ♥
Mitt liv har blivit så mycket bättre sen jag fick dig!

Har också pratat på BVC om hur vi ska göra med hans mat och så,
men orkar inte skriva om det nu.
Vägde mätte osv också,
idag låg hans vikt på 8,150 gram, hans längd på 64 cm och
huvudomfånget på 42,8 cm. Min lille bebis börjar bli stor :/

Ska lulla vidare nu, tjingeling!

Favorit i repris,
Du & jag ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, hoppas att du får sova något i natt. Och att han kom till ro sen. Lider med dig. Det är nog bättre i morgon! Vi får ta en dag och ses, ha en myskväll, dricka whatever. Tyvärr ganska fullbokad med jobb nu ett tag som du vet. Men SEN! :D



Älskar dig <3

2010-04-02 @ 01:38:54
URL: http://saramarialouise.blogg.se/
Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

Fina ni är !!

Skönt att vaccinationen gick bra trots skrik.

Klart han blir ledsen, ska ju göra ont den ena sprutan ju, Leon ska ju också bli vaccinerad snart.

Hoppas allt är bra med er iaf! Kraam

2010-04-03 @ 16:23:50
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0