18/4-10

Söndag igen, dagen har varit lugn.
Gosat och lekt en massa med Oliver, han har sovit en stor del av dagen också.
Tar på krafterna att växa och ha sig :)

Badade honom, eller ja. Duschade honom för en stund sen.
Nu ligger han i sin säng och sover. Redan! Får se om han vill vara vaken lite när
han ska ha mat nästa gång.

Har kanske nämnt i ett tidigare inlägg att han sover mycket bättre på nätterna nu.
Han brukar oftast äta 22 - 03 - och sen allt mellan 6,30 till 8! Skönt! :)

Annars är allt bra med oss. Oliver växer och blir bara större och större.
Buhu, kan dem inte vara små lite längre :/
Hihi, är iaf roligt att han växer och mår bra. Han är verkligen en glad liten prick!
Är så himla glad att jag inte haft några problem med honom,
han har aldrig haft krångel med magen och har bra rutiner för sovdags osv.
Hoppas bara det håller i sig. Peppar peppar..

I morgon ska jag (och Ollie) på mammasamtal, bara lite allmänt prat och så!
Sen ska vi förmodligen träffa Dan i stan för att gå och kika runt lite.

På tisdag ska jag träffa min bm och på onsdag fyller min farmor år,
och mamma fyller år på torsdag.
På fredag sätter jag mig under nålen igen, och senare på kvällen blir det
partaj med bönorna ;D Skojjigt värre!

Nej nu ska jag kika runt lite sen titta Avatar! Weeho, trevlig kväll!

Min vackra bakgrundsbild
på min underbara Oliver


Kommentarer
Postat av: madelene

Gosebollen :-) Japps, fulla & odrägliga står på schemat! ;-)

2010-04-18 @ 18:39:19
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag skulle följa med dig på Fredag väl? :)

2010-04-18 @ 23:29:38
URL: http://saramarialouise.blogg.se/
Postat av: Melinda svarar

Vilken fin bild! va duktig du är på photoshop :)

2010-04-22 @ 17:47:40
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0