24/4-10

Igår hade jag, Madelene och Kathy lite tjejkväll, barnlediga med andra ord!
Åt god mat, drack gott och hade jätte trevligt, tack så mycket tjejer :)
Får göras om! Dansade och allt därtill. Ja en riktigt rolig kväll med många skratt.

Idag vaknade jag och mådde inte hälften så bra som igår, förväntat iofs.
Är dock bättre nu, maten står i ugnen så ska äta om ett tag, smaskens!

Sen blir det väl bara till att ta det lugnt resten av kvällen.

Förresten så har Oliver börjat med smakportioner.
Han har verkligen fått in hur det går till nu, gapar stort och tycker det
är jätteskojj att äta puré :) Idag smakade han lite fruktjuice och drack
20ml. Och en halv burk med palsternacka och potatis!
Tidigare idag åt han en portion banangröt. Min duktiga pojke
Flaska åt han 11 i morse och igen vid halv 6.
Nu sover han gott i sin säng, min älskling!

Nu ska jag kolla till maten! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh :) stora killen ;) fruktjuice också ;) den lilla gottfisen , vi får ses i veckan som kommer gummsan.

2010-04-24 @ 22:00:59
Postat av: Jennica

Awwe vad duktig han e.

2010-04-24 @ 22:04:43
URL: http://jennicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0