9/4-10

Ja nu har jag haft lite uppehåll igen, blir så ibland.
Har inte lust att sitta vid datorn hela tiden när jag har en liten gosebebis
som vill ha min uppmärksamhet alla sina vakna timmar!

Annars är allt bra här, var på "unga föräldrar" innan idag med Madde och Kathy,
och deras snuttebebisar Alice och Lovisa, Oliver var såklart också med!
Sen gick vi till CG och gina en snabbis innan vi gick till lekplatsen vid wrangelska
parken, var jättefint väder så det var jättehärligt att bara vara ute en stund.

I morgon blir det loppis me dem två damerna där uppe, inte dem små då alltså.
Blir upphämtad vid 9, sen bär det av! Hoppas på att hitta något fynd, vi får se.

Efter loppisen blir det till att hem och fixa mig, Dan ska komma och lämna Oliver
och sen ska jag och Oliver på kalas!

Skriver mer i morgon, tjingeling!

ps, har tagit bort mitt lösenord som ni kan se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0