Uppdatering!

Har hänt en del sen sist jag skrev, har varit ute och gått en massa.
Skönt att komma ut nu när det fina vädert har börjat visa sig!
Härligt, det märks verkligen att det är vår nu och att sommaren är på väg!

Har varit på unga föräldrar ett par gånger, helt okej.
Blir bättre och bättre, vi ska dit igen i morgon!
Tänkte börja lite smått med Olivers gipsavtryck.

Har varit på hemmafika hos Madeleine, med Kathy, Monica och Linda.
Trevligt, Oliver lånade Alice's babygunga, den tyckte han verkligen om,
men han var nästan för tung för den, haha.
Sen tog jag, Kathy & Madde en promenix med några andra.

Igår tog jag & Kathy en promenad ner till stan och sen tog vi vars en milkshake
och satte oss på en bänk nere vid vallgraven. Mys, lite blåsigt bara!
Är ute en sväng nästintill varje dag nu, så skönt att komma ut!
Och Oliver älskar att vara ute.

Idag blir Oliver 3½ månad, tänk att han redan är så stor!
Han är verkligen en stor kille nu, och han gör så mycket framsteg.
Idag smakade han på gröt, och han åt nästan en halv deciliter!!
Hoppas det fortsätter så att han inte får några problem med att äta.
Ska prova igen i morgon, hihi. Min snuffis är så duktig ♥

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen,
vi ska till farmors koloni vid 3 tiden.
Ha en trevlig dag i solen!

Oliver älskade gungan!


Ollie somnade så han fick sova på Maddes säng :)


Oliver i soffan - (Tagen av Maria)


En glad Oliver- (Tagen av Maria)


Jag & Oliver och Kathy & Lovisa - (Tagen av Maria)


Kommentarer
Postat av: Jennica

Han ser ut att trivas i den gungan, hade oxå velat ha en sån till mej själv då asså.

Roligt att han gillade äta gröt.

Jag vet inte om jag riktigt vågar ge det än pga hennes mage men hade vatt spännade & se om hon hade gått med på äta annan mat.

2010-04-15 @ 19:52:24
URL: http://jennicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0