22 december

Äh, vadfan. Nu får jag skärpa mig!
Blir så lång tid mellan inläggen, i vilket fall..
Här är det rätt lugnt, jag är förkyld och hade feber, frossa och mådde riktigt piss igår.
Idag är det dock bättre, men är himla förkyld.
Oliver mår iaf bra och det är det som är huvudsaken!

Idag har vi tvättat en massa och nu är (nästan) all tvätt färdig.
Har en del kvar men det får bli en senare fråga.
Och jag förstår egentligen inte hur jag kan klaga på att jag inte har kläder,
har tre garderober med kläder. Inte proppfulla men endå.. Höhö.
Nåja..

I morgon blir en lugn dag, julafton i övermorgon.
Ska bli roligt. Olivers första julafton.
Ska slå in lite julklappar och sedan bara mysa med min lille påg ♥
Jag skrev i föregående inlägg att Oliver börjat gå, det började han med
bara för några dagar sedan och nu går han jättebra. Han ramlar på gumpen
ibland men han är såå duktig min lille kille! Jag är så himla stolt över honom!

Bägge pojkarna sover just nu och jag tror att jag också ska knyta mig om ett tag.
Inte riktigt än, är inte så trött men blir inte alltför sent ändå.
Sagan om ringen på kanal 6 så ska titta färdigt på den!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0