Bloggtorka

Jag har haft en riktig bloggtorka här nu ett bra tag.
Känns som om jag vill börja skriva igen nu på allvar, så gott det går
och när tiden finns till!

Med oss är det bra, Oliver har lärt sig så mycket på så kort tid.
En speciell sak är väl då att han har börjat gå, mycket och ordentligt.
Han är så duktig, han försöker verkligen och han klarar det galant enligt mig.
Tar nog inte många veckor förrän han springer, min store kille ♥
Nu märker man verkligen hur stor han blivit på så kort tid.

Vi har som sagt flyttat in och bott här i lite mer än en vecka,
det kommer bli lite ändringar framöver men det är inget jag tänker skriva om här!
De som vet, de vet. Och det räcker!

Nu är det snart jul, och det är inte långt kvar tills Oliver fyller ett år!
Det ska bli spännande.

Nu ska jag titta lite tv och sen blir det läggdags, Dan skulle natta Oliver
och det är tyst nu så jag tror han har somnat. Min snuttefis ♥


Kommentarer
Postat av: Jennica

Awwe duktig han är, kan tänka mig att han fixar det hur galant som helst.

Tror våra pyttebebisare börjar bli stora eller nä dom kommer nog alltid vara små bebisar iallafall för mig

2010-12-20 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0