Juldagen

Juldagen går mot sitt slut och jag ligger i soffan och tittar på
Sagan om ringen, den tredje filmen, gillar dem.
Oliver sover och förstår förmodligen inte att de är julafton i morgon.
Men jag tycker det ska bli jätteroligt för hans skull :)

Har ställt upp hans julklappar på hans golv så att han kan öppna dem
i morgon bitti innan vi åker.
Ska vara hos morfar vid 10 tiden och sen blir det en vända hem om för
att sedan gå till farmor vid 5 tiden. Så blir en helspäckad julafton för vår del.
Hoppas bara det inte blir för mycket för Oliver, men det är nog ingen fara.

Tänk så fort tiden gått, vid denna tiden för ett år sedan låg Oliver i min mage
och han skulle inte möta denna världen förrän om 9 dagar. Min älskling ♥
Snart är det hans födelsedag också, jag längtar. Min stora fina underbara kille!!

Godnatt och vi önskar er en riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0