Fredags..

Sov länge igår, till halv tolv tror jag det var, sköönt!
Ändrade om i mitt rum, flyttade Ollies spjälsäng,
är mycket nöjd så som det är nu, mkt mer plats också :)
Sen kom mamma en sväng och höll mig sällskap medans
jag rensade i min garderob, blev tre påsar jag inte skulle ha, skönt.
Lika bra att få ut skiten annars ligger det bara och tar plats.
Så blir väl till att införskaffa lite nytt snart :)

Annars tog jag det bara lugnt.
Dan kom vid halv tio tror jag det var.
Myspys ♥

Lyckades fånga en bild på Oliver när han skratta,
är dock inte den bästa och den är lite suddig.
Men man tager vad man haver :D
Min älskling ♥

  


Kommentarer
Postat av: Jennica

Så söt han e.

Det e verkligen inte lätt att få ett leende eller skratt på bild, sitter man redo me kameran så surar dom bara.

2010-02-14 @ 08:30:12
URL: http://jennicapersson.blogg
Postat av: Emelie

Oj oj oj så liten med redan en kämpe charmör !!

2010-02-14 @ 15:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0