Kväll ..

Nu är det kväll och här ligger jag som en hösäck i sängen
med datorn framför mig :)
Vindruvor till vänster och dricka till höger.. Haha.

Vaknade runt halv tolv idag, riktigt skönt att sova lite längre
eftersom jag inte somnade förrän runt halv fem. Hmm,
jag har blivit en riktig nattuggla.

Iaf, morna oss lite och låg och gosade,
sen ville Ollie inte alls ligga i sängen mer
(antar att han låg vaken ett bra tag innan han väckte mig)
haha.. Så vi gick upp och fixa oss lite.

Sen bar det av mot stan för att möta Kathy & Lovisa,
och på vägen så hämtade jag upp Mikaela & Dominic :)
Var på babymassage och det var jättemysigt,
Oliver verkade njuta även om han sprattlade en del,
men han är ju inte så gammal ennu så det avtar väl
snart. Han gillar verkligen att ligga naken, kissade 3 gånger.
Haha, visste jag redan men ja :)
Skönt att vi inte är så många och att det är så lugn stämning!

Efteråt mötte jag mamma och Lennart och fikade på Maddes,
nice. Ollie sov nästan hela tiden, väckte honom och gav han
mat innan vi gick :)

Nu sover han i sin säng, har bäddat om så nu ser där så mysigt
ut så jag skulle inte haft något emot att hoppa ner och sova bredvid
min lilla prins ♥
Var nere och bäddade om lite i vagnen också,
tog bort lakan osv eftersom han endå ligger i åkpåsen :)

Nu blir det lull på internett som vanligt, är lite trött.
Så blir nog inte lika sent i kväll som igår.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Kathy och Lovisa

Tack för idag ♥



Haha, har han? Vi har haft 2 fram tills nu idag när det bara var 5 blöjor kvar så nu när vi handlade såg jag att dem ska vara från 5 kg och uppåt och hon vägde ju över 5 kg sist så köpte dem. Fast dem satt möe bättre än dem andra i alla fall :)

2010-02-25 @ 00:14:38
URL: http://saraemmakatharina.blogg.se/
Postat av: Madelene

Vad mysigt det låter :-)

2010-02-25 @ 03:49:51
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0