Lördag!

Dan gick i morse, sen har jag bara gosat
med Oliver hela dagen i stort sätt.
Förutom när han sovit då, vilket han gjort mycket idag.

Annars har jag faktiskt pillat lite med ett projekt.
Gjort två "tavlor" om man nu kan kalla det så :)
Är iaf mycket nöjd med dem och det är minnen ♥
Så ska spika upp dem i morgon, kommer bild,
är dock finare när man ser de i verkligheten.

Annars har det inte hänt något, mamma har varit
här en sväng, bjöd på semlor. Göööött :)

Emelie kom förbi igår och skulle lämna mina vantar
(som hon glömde lämna btw haha) och så när vi var
i stan i torsdags så ville hon köpa något till Ollie/mig
och det glömde vi (vi glömmer allt) så igår när hon kom
hade hon med sig en nutrilett quick start, har pratat
lite om att jag vill prova sånt. Så fick en :D
Värd typ 350:-, skit snällt. TACK :D
Är för fem dagar i den, så tänkte börja på måndag.

Iaf, här kommer bild på mitt projekt,
snart vaknar väl Ollie och då är det dags för mat
och ny blöja. Lite gos och sen förhoppningsvis sängen.
Natti!




Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad fint!! Men fint föremål ger fina bilder :-)

2010-02-14 @ 10:00:02
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hemma pysslarn ;) blev om möbleringen bra? Lite bättre med plats blev där absolut när du flyttade om på Lillemans säng. Alltid kul med kollage!! Du känner mig ... jag skulle ha kommit in om innan jobb med vantarna idag .. OTIPPAT: jag glömmer igen. Sorry ... i morgon ska jag upp i tid så jag hinner cykla inom er. <3

2010-02-14 @ 16:52:45
Postat av: Tova

Åh vilken sötnos! Påminner faktiskt lite om vår Elliot hihi. Fast han är liite yngre tror jag...

hoppas allt rullar på bra där hemma :9

kramar

2010-02-21 @ 22:21:08
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0