Måndag!

Fick sova ut ordentligt i morse också,
vaknade halv ett av att Dan ringde.
Så skönt men nu är jag helt tung i huvudet.

Skulle egentligen gått på föräldraträff innan idag
klockan ett men när jag vaknade till vid halv tio
så var Oliver helt täppt i näsan, lät som en gris när
han andades. Så jag beslutade för att vi skulle stanna
hemma i stället, synd. Hade gärna velat gå.
Men får bli nästa gång i stället!
Nu är han dock bättre, vet inte om det var att han
hade något i näsan men nu är det bra iaf :) Skönt det!

Sara kom förbi en sväng innan och snacka lite skit,
åt lite och blev helt förtjust i vår gatukökswienerkorv,
hahaha. Nåja.. :P

Nu kom Dan precis hit och ligger i skrivande stund och
gosar med vårt lilla hjärtegull, mina prinsar ♥

Har precis skickat iväg en beställning på alla hjärtans dag
present till Dan. Hoppas han tycker om det ;D

Ska strax ställa mig och börja med maten,
blir korvstroganoff med ris idag, gött!

Sen ikväll blir det en liten "ta hand om mig själv stund"
hade jag tänkt, måla naglarna, ta en lång varm dusch
och raka benen och sådär. Lite hårinpackning kanske jag
till och med har tid till. Sen tänkte jag faktiskt titta på film
ikväll också, laddat ner Mio min Mio och Bröderna Lejonhjärta.
Inte sett någon av dem, konstigt nog. Så blir nog någon av dem.

Nu rundar jag av och säger trevlig kväll!

    


Kommentarer
Postat av: Monica

hej gumman! Jag måste få fråga.. När du låg på avd 44, fick du ha mobilen på då o hur såg besökstiderna ut för pappan?

Hoppas allt e bra med er där hemma, mysiga bilder du lägger ut! Kram

2010-02-08 @ 20:34:07
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: cecilia

måste bara fråga varför typ inte din pojkvän bor hos dig nu när ni har barn? eller vaför ni inte bro själv över huvud taget? kram

2010-02-09 @ 07:33:09
Postat av: Kitty

han har ju fine pyjamasen på sig som vi köpte =) han är så underbar det lilla grynet. Får snart hälsa på er igen ju. Pusspusspuss

2010-02-09 @ 13:20:01
URL: http://drummla.blogg.se/
Postat av: Jennica

SOVA!!!

Lyxlirare där.

Han e så söt, man vill bara knipa i hans söta små kinder (inte Dan´s då).

Fin dress han har på sej.

Kanske ska skriva Oliver´s så inte Dan blir livrädd för mej & tror jag ska sno han kläder & knipa han i kinderna näsa gånga jag träffar på han

2010-02-09 @ 13:27:27
URL: http://jennicapersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0