Söndag kväll...

Vill börja med att skriva grattis till min älskade Dan,
idag fyller du 23 år, och om fem dagar har vi varit
tillsammans i 5 år, vi har varit förlovade i 1½ år och
i morgon var det två månader sen vårt lilla underverk
kom ut till oss
. Med detta vill jag komma fram till att
jag älskar dig! Du,jag & Oliver ♥ Vår lilla familj!

Just nu ligger jag i sängen, Dan kommer hit om en kvart
och då ska vi nog bara ta det lugnt o mysa.
Oliver vaknar nog snart och vill ha mat,
sen blir det ny blöja, lite gos och sen sova för hans del :)

Jag kommer nog inte vara uppe så länge till heller,
är förkyld som fasen, börjat hosta lite smått också..
Så blir ingen föräldraträff för mig i morgon, tråkigt
eftersom det är sista gången, och vi skulle göra gipsavtryck.
Får ta det nästa vecka igen på babycaféet. Hoppas jag är
bättre tills på onsdag så vi kan gå på babymassagen iaf!

I morgon ska vi iaf ta oss ut en sväng i stan, tänkte gå inom
toddler och kika lite. Vill ha en ny skötväska så får titta lite,
har kollat på deras hemsida men ja, vi får se!
Ska kanske träffa Madde och Samantha i morgon också :)

På tisdag blir det väla med mamma och Oliver :)
Behöver verkligen handla lite nytt.
Mina gamla kläder får jag inte på mig längre, haha.

Nej nu ska jag titta ut och se om Dan kommit,
natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0